پالت چوبی سبک

پالت چوبی ارزان

خرید پالت چوبی سبک

در بررسی پالت چوبی سبک باید به این نکته توجه کنیم که این پالت معمولا ایرانی است. میزان تحمل بار در این نوع پالت در حالت متحرک 700 الی 1 تن و در حالت ثابت 3 تن می باشد. یکی از مهمترین مزایای این نوع پالت چوبی ارزان بودن و قیمت مناسب آن می باشد.

پالت های چوبی از قطعات فشرده چوب ساخته می شوند و معمولاً در اندازه های 80×120 سانتی متر یا 100×120 سانتی متر هستند. این ابعاد به گونه ای طراحی شده اند که با ارتفاع کانتینرها و کامیون های حمل و نقل آن کسب و کار مطابقت داشته باشند. ظرفیت حمل پالت چوبی معمولا بین 1000 کیلوگرم تا 2000 کیلوگرم است و با توجه به وزن و اندازه باری که حمل می کنند می تواند متفاوت باشد.

پالت چوبی سبک

پالت های چوبی بر اساس کاربرد مورد نظر در انواع مختلفی تولید می شوند. به عنوان مثال، پالت های یکبار مصرف برای استفاده یک بار طراحی شده اند و اغلب به جای بازیافت، دور ریخته می شوند. از سوی دیگر، پالت های قابل استفاده مجدد گزینه ای بادوام هستند که کسب و کارها می توانند به طور مداوم برای حمل و نقل محصولات خود از آن استفاده کنند.همچنین بهره گیری از پالت چوبی دست دوم تا حد زیادی میتوانید هزینه کسب و کارها را کاهش دهد. این پالت ها تا زمانی که در حال استفاده هستند نیاز به تعمیر و نگهداری دارند و در صورت نیاز قابل تعمیر هستند.

پالت چوبی سبک و سنگین

پالت های چوبی با کیفیت موجود در مجموعه پالت کاران، نوع سنگین و سبک دارند که برای بسته بندی و حمل و نقل محصولات بهترین هستند. پالت های این مجموعه از با کیفیت ترین چوب ساخته شده اند و از چهار طرف قابل بلند شدن هستند. پالت های دو طرفه و چهار طرفه نقش مهمی در چیدمان، حمل و نقل و نگهداری کالا دارند. با توجه به ویژگی های محصول میتوان از پالت چوبی سبک که به راحتی قابل حمل است استفاده کرد. پالت های چوبی نسبت به پالت های فلزی و پلاستیکی سبک تر هستند. علاوه بر آن در نمونه های چوبی نیز پالت های  خیلی سبک تر هم میتوان یافت. برای مثال نمونه ی زیر یک پالت چوبی سبک است که در ابعاد ۸۰*۱۲۰*۱۵است و از چوب ایرانی ساخته شده است. میزان تحمل بار در این نوع پالت در حالت متحرک ۷۰۰ الی ۱ تن و در حالت ثابت ۳ تن تخمین زده شده است. یکی از مهمترین مزایای این نوع پالت ارزان بودن و قیمت مناسب آن می باشد.یکی از پالت های چوبی با کیفیت، پالت یورو ساخت کشور روسیه است.اگر قصد خرید پالت چوبی روسی یورو را دارید میتوانید روی مجموعه پالت کاران حساب کنید و با بهترین قیمت تهیه کنید.

چرا و چگونه از پالت چوبی سبک استفاده کنیم؟

پالت چوبی یک محصول بسیار مفید به ویژه در محموله های صادراتی با بار جزئی یا کامل است و تقریباً توسط هر شرکت صادراتی ترجیح داده می شود. اکثر مشاغل تولیدی برای حمل و نقل ایمن محصولات خود به پالت چوبی نیاز دارند. در مجموعه پالت کاران پالت های چوبی در اندازه های مختلف تولید می شوند و در صورت نیاز پردازش می شوند. تقریباً تمام محصولاتی که در این مجموعه تولید می شود قابل استفاده مجدد و روی هم هستند. وزن،کیفیت ساخت و ابعاد و اندازه پالت چوبی در قیمت آن موثر است.

پالت چوبی سبک

پالت چوبی تخت و سبک پرکاربردترین انواع پالت هستند که علاوه برقیمت مناسب بدون دیواره هستند و بسته‌های کالاها و اقلام مختلف روی سطح آنها میتواند قرار گیرد. این پالت ها گزینه مناسب برای جابجایی و چیدمان بسته‌های مواد غذایی، مصالح ساختمانی و لوازم خانگی هستند که شرایط حمل نقل جاده‌ای، دریایی و … را تسهیل می کنند. پالت چوبی سبک، وزن کمتری دارد و از چوب قابل بازیافت تولید می شود.تولید این پالت مقرون به صرفه است. شما می توانید برای تهیه پالت چوبی سبک از همکاران ما در مجموعه پالت کاران راهنمایی بگیرید.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 11 =