پالت چوبی پتروشیمی مهر بی لبه سایز۱۳۰*۱۱۰

بزرگترین مرکز تهیه ، توزیع و تامین انواع پالت های چوبی و پلاستیکی

مشخصات محصول :

توان تحمل بار : در حالت متحرک۱۵۰۰

توان تحمل بار : در حالت ثابت۴تن وزن ۱۸کیلوگرم

ارسال سریع
بالاترین کیفیت
بهترین قیمت
مشاوره رایگان

توضیحات پالت چوبی پتروشیمی مهر بی لبه سایز۱۳۰*۱۱۰

پالت چوبی مهر بدون لبه یا همان پالت چوبی پتروشیمی اسم سازه ایست که در تصویر زیر دیده میشود. البته اسم های دیگری هم دارد که ممکن است در هنگام جستجوی محصول در بازار خرید و فروش پالت با آن مواجه شوید. عناوینی به شرح پالت ۱۲ لقمه ، پالت پتروشیمی یا پالت ۱۱۰ * ۱۳۰. توجه داشته باشید که این پالت در دسته پالت هایی قرار دارد که با همین سایز و اندازه در ۵ نوع عرضه می شود. البته هرکدام مشخصات فنی مربوط به خود را دارد.توضیحاتی به شرح زیر ارائه میشود تا قبل از گرفتن تصمیم نهایی اطلاعات کاملی درمورد پالت موردنظرتان در اختیار داشته باشد تا در حین خرید بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید.

پالت چوبی پتروشیمی کیفیت بالا

اگر بخواهیم رتبه و درجه ای برای این پالت در نظر بگیریم به جرات می توان به این نوع پالت رتبه یک داد. دلایل مختلفی بر این ادعا وجود دارد که برخی از آنها به این شرح است :

  •  این نوع پالت بر خلاف تمامی پالت های لقمه ای که دارای ۹ لقمه می باشند از ۱۲ لقمه برخوردار می باشد.
  •  به جای ۳۹ عدد شاسی که کمره پالت را تشکیل می دهد از ۴ شاسی برخوردار می باشد. منظور از شاسی تخته های پشت بند رویه پالت می باشد که بعدا بطور مفصل توضیح داده خواهد شد.
  • در این نوع پالت به جای سه تخته که در تمامی پالت ها مرسوم است ۷ تخته در کف پالت استفاده شده است که این موضوع تاثیر بسزائی در تحمل بار در پالت را دارد.

اهمیت خرید پالت چوبی در صنایع شیمیایی و پتروشیمی بسیار بالاست. قبل از خرید پالت های چوبی پتروشیمی، سوالات زیادی در مورد این موضوع وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

پالت پتروشمی در حمل و نقل

بیایید ببینیم سیستم پالت چگونه کار می کند. پالت سیستمی برای حمل و نقل و نگهداری مواد است. از پالت برای حمل و نقل محصولات به محل ذخیره سازی، بارگیری و تخلیه توسط لیفتراک استفاده می شود. پالت با استاندارد کردن ارتفاع و محل قرارگیری محصولات، ذخیره سازی و حمل و نقل را کارآمدتر می کند. پالت را می توان به گونه ای طراحی کرد که متناسب با مکان های ذخیره سازی باشد و می توان آنها را با قفسه ها و سایر سیستم های ذخیره سازی ادغام کرد تا چیدمان فضای ذخیره سازی را تسهیل کند. سیستم پالت ابزار مفیدی برای بهینه سازی جریان مواد و صرفه جویی در زمان است. بسته به همه این دلایل؛ اهمیت خرید پالت در صنایع پتروشیمی بسیار بالاست.

پالت پتروشیمی

پالت پتروشیمی

صنعت پتروشیمی با استفاده از مواد شیمیایی، طیف وسیعی از مواد و محصولات مورد استفاده در بسیاری از صنایع را فراهم می کند. این محصولات شامل بسیاری از محصولات مختلف مانند دارو، کود، پلاستیک، رنگ و … است. در طی فرآیندهای تولید مواد پتروشیمی، مواد شیمیایی و مواد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. پالت چوبی کاربرد زیادی در حمل و نقل حلال های شیمایی و صنایع پتروشیمی دارد، به همین دلیل اهمیت پالت در این بخش بسیار بالاست. پالت ها قاب هایی هستند که برای حمل و نقل و نگهداری مواد استفاده می شوند. در صنایع پتروشیمی، پالت را می توان برای اهداف مختلف استفاده کرد. اول از همه، پالت حمل و نقل مواد شیمیایی را آسان می کند. از آنجایی که مواد شیمیایی اغلب سنگین یا خطرناک هستند، استفاده از آنها باید با خیال راحت انجام شود. استفاده از پالت با تسهیل این فرآیند نقش مهمی در ایمنی کارگران دارد.

علاوه بر این، پالت در ذخیره سازی مواد شیمیایی نیز مهم است. نگهداری صحیح مواد شیمیایی برای ایمنی کارگران حیاتی است. با خرید پالت چوبی از پالت کاران با اطمینان از اینکه این اقلام به درستی ذخیره می شوند، کارگران را ایمن نگه دارید.

استاندارد پالت پتروشیمی

استانداردهای بین المللی برای پالت چوبی وجود دارد. این استانداردها ابعاد، ظرفیت باربری و الزامات دوام پالت چوبی را مشخص می کند. به عنوان مثال پالت یورو که در کشورهای اروپایی استفاده می شود،دارای ابعاد 1200 میلی متر در 800 میلی متر و ظرفیت حمل تا 1500 کیلوگرم را دارد. استانداردهای پالت مورد استفاده در آمریکا متفاوت است. تولید پالت چوبی مطابق با استانداردها باعث افزایش کارایی و ایمنی در عملیات حمل و نقل می شود. با توجه به اهمیت چنین پالت هایی در صنعت پتروشیمی، خرید پالت چوبی استاندارد ضروری می باشد.

پالت چوبی پتروشیمی

حمل و نقل با پالت در پتروشیمی چگونه انجام می شود؟

قبل از خرید پالت چوبی پتروشیمی، این سوال مطرح می شود که حمل و نقل با پالت چگونه انجام می شود؟ پالت ابزاری است که برای حمل و نقل و نگهداری مواد استفاده می شود. پالت معمولا توسط لیفتراک یا دستی حمل می شود. لیفتراک پالت را با قرار دادن آن روی شاخک  حمل می کند. در صورت حمل دستی، پالت  را می توان دو نفره حمل کرد. علاوه بر این با قرار دادن فوم، نایلون و پلاستیک بر روی پالت و با بسته بندی مواد می توان از حمل و نقل ایمن تر محصولات اطمینان حاصل کرد. انتخاب پالت مناسب با وزن و ابعاد مواد مورد انتقال و استفاده از روش های مناسب حمل و نقل مهم است.

یک عدد پالت پتروشیمی چند تن میتواند حمل کند؟

پالت پتروشیمی چند تن حمل می کند؟ ظرفیت حمل آن به ابعاد، ساختار و هدف استفاده از پالت بستگی دارد. در حالی که ظرفیت حمل پالت چوبی به طور کلی بین 1000 کیلوگرم تا 3000 کیلوگرم متغیر است، ظرفیت حمل پالت های پلاستیکی ممکن است بیشتر باشد. به عنوان مثال، ظرفیت حمل یک پالت پلاستیکی استاندارد معمولاً حدود 2000 کیلوگرم است. ظرفیت حمل پالت بسته به وزن، ابعاد و شکل موادی که قرار است حمل شود ممکن است متفاوت باشد. بنابراین، انتخاب و استفاده از پالت چوبی مناسب برای یک فرآیند حمل و نقل ایمن و کارآمد در صنعت پتروشیمی مهم است.

ابعاد پالت پتروشیمی

بیایید توضیحات کوتاه و واضحی برای کسانی که در مورد ابعاد پالت می پرسند ارائه دهیم. ابعاد پالت برای نشان دادن ابعاد و مشخصات استاندارد پالت استفاده می شود. کشورهای مختلف استانداردهای ابعاد پالت متفاوتی دارند. به عنوان مثال پالت یورویی که در کشورهای اروپایی استفاده می شود دارای ابعاد 1200 میلی متر در 800 میلی متر و یورو 1، یورو 2، یورو 3 و …می باشد. در ایالات متحده، پالت ها شماره گذاری می شوند، معمولاً 48 اینچ در 40 اینچ. شماره پالت همچنین ممکن است نشان دهنده بار، نوع مواد و سایر مشخصات باشد. ابعاد پالت برای تشخیص و استفاده صحیح از پالت ها مهم است. از این رو برای خرید پالت چوبی در صنایع پتروشیمی، اندازه آن نباید نادیده گرفته شود.

خرید پالت چوبی پتروشیمی

برای خرید پالت چوبی پتروشیمی می توانید از پالت های نو و دوست دوم موجود در شرکت پالت کاران استفاده کنید. پالت چوبی دست دوم، تقریبا نصف قیمت پالت چوبی نو است. همچنین شرکت پالت کاران مجوز توزیع پالت پتروشیمی را دارد. با مجوز توزیع پالت پتروشیمی، ما می توانیم این نوع از پالت را با بهترین کیفیت بدون محدودیت توزیع کنیم.شما عزیزان می‌توانید برای خرید پالت چوبی پتروشیمی با ما تماس بگیرید تا پس از مشاوره رایگان و بررسی دقیق نیاز شما، بهترین نوع پالت چوبی را به شما پیشنهاد دهیم.