پالت چوبی کاشی و سرامیک

پالت کاشی سرامیک

خرید پالت کاشی و سرامیک برای فعالان این حوزه ضروری است. یکی از کاربردهای پالت چوبی حمل کاشی و سرامیک است. پالت هایی که مخصوص این کار طراحی و ساخته شده اند، فاصله بین پالت ها برای افزایش قدرت تحمل بار کم شده است. بهترین روش جا به جایی کاشی و سرامیک استفاده از پالت مخصوصی است که برای این کار طراحی شده است. کارتن کاشی بر روی پالت قرار میگیرد و عملیات لجستیکی و ایمنی لازم انجام میشود و سپس توسط لیفتراک حمل میشود.

خرید پالت چوبی کاشی و سرامیک

پالت چوبی کاشی و سرامیک از دو طرف لیفتراک خور بوده و به هیچ عنوان قابلیت جک پالت خور نمی باشد.فاصله تخته های روی این پالت حدود نیم سانتی متر می باشد. توان حمل بار این نوع پالت در حالت ایستا 3 تن و در حالت متحرک 1.5 تن می باشد. ابعاد پایه های این پالت 110 سانتی متر و ارتفاع 6 الی 7 سانتی متر و قطر آن 4 الی 7 سانت می باشد.

از لحاظ قیمت مقرون به صرفه است و در طراحی آن اصول مهندسی طوری رعایت شده که براحتی توان حمل بار مورد نیاز را داراست.

پالت کاشی و سرامیک

خرید آنلاین پالت کاشی و سرامیک

پالت چوبی کاشی و سرامیک در حدنو و دست دوم مخصوص کارخانجات کاشی و سرامیک با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را  میتوانید از پالت کاران تهیه کنید.به صورت آنلاین محصولات ما مشاهده کنید، ویژگی و توضیحات هر محصول را مطالعه کنید. میتوانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید و در صورت رضایت سفارش خود را ثبت کنید. خرید پالت کاشی سرامیک به صورتی آنلاین برای مشتریان عزیز فراهم شده است. راهنمایی لازم برای انتخاب بهترین و یک دست ترین پالت با قیمت پایین برای شما انجام میشود. کافی است با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

تماس با پالت کارانخرید حضوری پالت کاشی سرامیک

خرید حضوری پالت کاشی سرامیک و مشاهده محصولات در انبار برای مشتریان عزیز فراهم شده است. شما میتوانید با هماهنگی با کارشناسان ما به انبار مراجعه کنید و محصولاتی که قصد خرید آن را دارید را مشاهده کنید. پالت کاران بزرگترین تامین کننده پالت در ایران است. اگر نیاز به پالت کاشی و پالت سرامیک دارید ما میتوانیم در تعداد کم و زیاد برای شما فراهم کنیم. در صورت نیاز به مراجعه حضوری میتوانید به آدرس تهران، جاده واوان، میدان عشقی، ۱۲متری عشقی، پلاک1 مراجعه کنید. قبل از مراجعه با کارشناسان ما تماس بگیرید.کارشناسان فروش ما در انبار آماده خدمت رسانی برای خرید پالت چوبی دست دوم و نو هستند.

پالت کاشی و سرامیک استاندارد باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

قابلیت تحمل وزن زیاد

از ویژگی های بارز پالت سرامیک و کاشی، تحمل وزن بالا است که حین جابجایی مشکلی پیش نیاید. قبل از خرید پالت کاشی باید در مورد آن تحقیق کنید و پالت باکیفیت و ظرفیت بالا را از جای معتبر خریداری کنید. پالت کاران ارائه دهنده پالت کاشی و سرامیک به صورت عمده و خرده است.

قیمت پایین و مناسب

انتخاب پالت سرامیک و کاشی با قیمت مناسب هدف تمامی مدیران این حوزه است تا هزینه های لجستیکی و انبارداری را کاهش دهند. تمامی پالت هایی که در سایت پالت کاران عرضه میشود قیمت رقابتی و ارزان دارند.پالت کاران بزرگترین تامین کننده پالت در ایران است و امکان مراجعه و مشاهده حضوری نیز برای مشتریان فراهم است.

دوستدار محیط زیست

در صورتی که بتوان از محصولات چوبی دوباره تعمیر و استفاده کرد میتوان برای حفظ محیط زیست امیدوار بود. در استفاده از محصولات چوبی مانند پالت چوبی باید مراقبت کنیم و در صورت امکان از دست دوم این محصولات استفاده کنیم.پالت های با کیفیت معمولا از چوب‌ قابل بازیافت ساخته می شوند. پالت کاشی دست دوم کاشی و سرامیک در پالت کاران موجود است.

تامین و توزیع انواع پالت چوبی و پلاستیکی انبارداری و صادارات کالا

قیمت پالت کاشی سرامیک

قیمت پالت کاشی سرامیک و پالت سنگ بسیار ارزان و مقرون به صرفه برای کسب و کارهای این حوزه است. حتی استفاده از پالت دست دوم کاشی و سرامیک هم وجود دارد که در این حالت هزینه پالت بسیار پایین می آید. در کل قیمت این نوع پالت بسیار قابل قبول و ارزان است و در صورتی که حمل سنتی و توسط نیروی انسانی را در نظر بگیرید، حمل به روش استفاده از پالت بسیار مقرون به صرفه است. کیفیت چوب استفاده شده در پالت کاشی نسبت به پالت های دیگر مانند یورو و پتروشیمی و … پایین تر است و به همین دلیل قیمت بهتری هم دارد. در صورت نیاز به پالت سرامیک و کاشی میتونید روی مجموعه پالت کاران حساب کنید. ما در تعداد بالا میتوانیم پالت شما ار تامین کنیم.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + شانزده =