شرکت تولیدکننده پالت پلاستیکی در تهران

شرکت تولیدکننده پالت پلاستیکی در تهران

پالت پلاستیکی یکی از مهمترین تجهیزات در حمل و نقل کالا و محصولات در صنایع مختلف بوده و وجود آن برای به انجام رسیدن ساده تر و ایمن تر کارها بسیار مهم و حیاتی است. از این رو شرکت های حمل و نقل و صنایع بسیاری برای جا به جایی، نگهداری و حتی صادرات کالا و محصولات خود از پالت پلاستیکی استفاده می کنند. چرا که این پالت از استقامت و مقاومت بالایی برخوردار بوده و توانایی حمل و نگهداری محصولات سنگین را دارد، همچنین از لحاظ بهداشتی نیز تایید شده است. البته انتخاب بهترین تولید و توزیع کننده پالت پلاستیکی در تهران نیز در خرید این محصول با بالاترین کیفیت نیز تاثیر بسیاری خواهد داشت. پالت کاران برترین تولیدکننده پالت پلاستیکی و توزیع آن به سراسر کشور بوده و در این محتوا می خواهد تا شما را در خصوص خرید پالت پلاستیکی در بهترین کیفیت با قیمتی مناسب از بهترین مرکز تولید و توزیع پالت پلاستیکی در تهران راهنمایی کند.

خط تولید پالت پلاستیکی

مراحل و فرایند تولید پالت پلاستیکی از مهمترین بخش خط تولید این محصول است. پالت پلاستیکی از پلی اتیلن و پلی پروپیلن تشکیل شده و هر چقدر کیفیت مواد اولیه این پالت بهتر و مرغوب تر باشد کیفیت کلی پالت و مقاومت آن نیز بالاتر خواهد رفت. برخی از کارخانجات تولیدی برای کم کردن هزینه های خود و دریافت سود بیشتر از مواد اولیه نامرغوبی استفاده می کنند. اما شرکت ما از بهترین مواد برای ساخت و تولید پالت پلاستیکی بهره می برد و با مدرن ترین تجهیزات و جدیدترین روش اقدام به ساخت پالت پلاستیکی در ابعاد و انواع مختلف می کند. در ادامه فرایند ساخت و تولید پالت پلاستیکی را شرح خواهیم داد.

برای تولید پالت پلاستیکی در ابتدا باید مواد اولیه پالت پلاستیکی در بهترین کیفیت تهیه شود که این مواد نیز عمدتا پلی اتیلن و پروپیلن خواهد بود. این مواد باید در حرارت بالایی قرار بگیرند تا کاملا ذوب شده و به صورت مایع در آیند. به فرایند ذوب شدن مواد پلاستیکی، اکستروژن گفته می شود. در این بین، قالب مخصوص پالت را در دستگاه تزریق قرار داده و المنت های دستگاه را روشن می کنیم تا دمای قالب نیز به حد کافی برسد. سپس مواد ذوب شده درون قالب ها ریخته شده به طوری که تمامی بخش های قالب را پر کند. پس از گذشت مدت زمان معینی باید دمای دستگاه کاهش یابد تا مواد فرم گرفته درون قالب به طور کامل سرد و سفت شود. پس از اینکه پالت های پلاستیکی درون قالب به طور کامل سرد شدند می توان آن ها را از قالب جدا کرد. پس از این کار می توان پالت پلاستیکی ها را به توزیع رساند.

روش های تولید پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی با روش های متفاوتی به تولید می رسد و هر کارخانه روش مخصوصی را جهت تولید پالت پلاستیکی به کار می برد. جالب است بدانید که روش های تولید و ساخت پالت پلاستیکی نیز در میزان کیفیت و مقاومت این محصول تاثیر گذار خواهد بود. برخی از رایج ترین و مهم ترین روش های ساخت پالت پلاستیکی به ترتیب زیر است.

>> قالب گیری فوم ساختاری

>> قالب گیری چرخشی

>> قالب گیری ترموفرمینگ

>> قالب گیری تزریقی

>> قالب گیری فشاری

>> قالب گیری اکستروژن

بورس پالت پلاستیکی در تهران

ساخت پالت پلاستیکی با روش قالب گیری فوم ساختاری

عمدتا برای تولید پالت پلاستیکی های سبک تر از روش قالب گیری فوم ساختاری استفاده می شود. در این روش از گاز های حاوی دی اکسید کربن و نیتروژن استفاده می شود و این گاز ها به مواد پلاستیکی در حال ذوب اضافه می شود. در این صورت چگالی پالت پلاستیکی کاهش یافته و موجب سبکتر شدن وزن کلی پالت پلاستیکی تا 30 درصد خواهد شد.

بهره گیری از روش قالب گیری چرخشی در تولید پالت پلاستیکی

در این روش از مواد پلاستیکی پودری استفاده می شود. پودر های پلاستیکی در قالب های عمود بر همی قرار می گیرد که آب بندی شده و با دمای بالا به صورت چرخشی به حرکت در می آید تا مواد و خمیر به دست آمده به طور کامل در تمامی نواحی قالب پخش شود. پس از سرد شدن نیز پالت به دست آمده از قالب خارج می شود.

روش قالب گیری ترموفرمینگ در ساخت پالت پلاستیکی

روش قالب گیری ترموفرمینگ در ساخت پالت پلاستیکی یکی از پیچیده ترین و زمان بر ترین روش هایی است که تولیدکننده پالت پلاستیکی از آن بهره می گیرد. در این روش از مکش در خلاء استفاده می شود. به این صورت که یک قالب پلاستیکی توسط حرارت منعطف شده و شکل سه بعدی به خود می گیرد. پس از این مرحله پلاستیک منعطف شده درون قالب قرار گرفته و با روش فشار در خلاء به داخل قالب فشار داده می شود.

موارد مهم در تولید پالت پلاستیکی

مرکز تولید و توزیع پالت پلاستیکی در تهران باید در تولید پالت پلاستیکی به موارد مهمی توجه داشته باشد که پالت های خود را با بهترین کیفیت روانه بازار کرده و آن ها را به فروش برساند. مواردی از قبیل:

مقاومت بالا

تولیدکننده پالت پلاستیکی باید به مقاومت و استحکام پالت ها توجه داشته باشد. این پالت ها باید در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی از خود نشان دهند و توانایی حمل و نگهداری محصولات سنگین وزن را داشته باشند.

وزن سبک

پالت پلاستیکی در عین مقاومت و استقامت بالا باید از وزن سبکی هم برخوردار باشد تا به راحتی قابل جا به جایی و حمل و نقل باشد و از هزینه های حمل و نقل نیز کم کند.

تولید پالت پلاستیکی به صورت سفارشی

تولیدکننده پالت پلاستیکی باید توانایی تولید پالت ها به صورت سفارشی با طبق سلیقه مشتری را داشته باشد. به طور کلی، پالت های پلاستیکی در ابعاد و اندازه های استانداردی به تولید می رسند اما با این حال برخی از متقاضیان خواهان خرید پالت پلاستیکی با ابعاد دلخواه خود هستند و مرکز تولید و توزیع پالت پلاستیکی در تهران باید بتواند که این خواسته را برآورده نماید.

بورس پالت ایران

رنگ بندی متنوع

پالت های پلاستیکی در انواع رنگ بندی ها تولید می شوند. این رنگ بندی ها اجازه می دهد تا کاربران بتوانند به راحتی محصولات خود را از هم تفکیک کرده و آن ها را مدیریت کنند. بنابراین تولید کننده پالت پلاستیکی باید این مورد را در تولید پالت های خود در نظر داشته باشد و این پالت ها را رد انواع رنگ به تولید برساند.

ارائه قیمت مناسب و به صرفه

تولیدکننده پالت پلاستیکی باید این نکته را در نظر داشته باشد که فروش یک محصول با کیفیت با قیمتی منصفانه، خواهان بیشتری در مقایسه با محصولات گران قیمت خواهد داشت و این یعنی سود بیشتر. پس شرکت تولیدکننده پالت پلاستیکی باید پالت های تولیدی خود را با قیمتی منصفانه به فروش متقاضیان برساند.

تحویل سریع و به موقع

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب بهترین شرکت تولیدکننده پالت پلاستیکی، تحویل سریع و به موقع سفارشات به مشتریان است. مرکز تولید و فروش پالت پلاستیکی باید این نکته را هم در نظر داشته باشد که هزینه معقولی را برای ارسال و تحویل محصولات خود در نظر بگیرد.

مشخصات پالت پلاستیکی تولید شده در پالت کاران

پالت پلاستیکی های تولید شده در پالت کاران از مشخصات و ویژگی های بسیاری برخوردار بوده و خرید آن می تواند کاربر را تا سالیان طولانی از خرید مجدد پالت بی نیاز سازد. برخی از این ویژگی ها به ترتیب زیر هستند.

>> پالت های تولید شده در این مرکز از جنس مرغوبی برخوردار بوده و استحکام بالایی دارند.

>> قابلیت تحمل وزن بالا را داشته و برای حمل و نقل و نگهداری کالای سنگین وزن و حساس نیز می توان از این پالت استفاده کرد.

>> پالت های تولید شده در این شرکت قابلیت شست و شوی مداوم را داشته و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و خرابی نخواهند شد.

>> این پالت پلاستیکی ها کاملا بهداشتی بوده و قابلیت استفاده در محیط های حساس همچون سردخانه را دارد. چرا که ابدا موجب انتقال ویروس و باکتری نشده و میکروب را در خود نگه نمی دارد.

>> جنس پالت پلاستیکی تولیدی در این مرکز از پلی اتیلن است.

>> در برابر حشرات نیز مقاومت بالایی دارد.

>> رنگ بندی و ابعاد متنوعی داشته و پاسخگوی نیاز و خواسته تمامی مشتریان خواهد بود.

انتخاب سایز دلخواه با خرید از تولیدکننده پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی در ابعاد متنوعی تولید می شود و هر کدام از آن ها برای استفاده در صنایعی خاص خریداری می شوند. در صورت خرید از مرکز تولید و توزیع پالت پلاستیکی در تهران متقاضیان این اختیار را خواهند داشت که سایز و ابعاد دلخواه پالت خود را انتخاب و آن را خریداری نمایند. به طور کلی پالت پلاستیکی در سایز های استانداردی به تولید می رسند که در ادامه خواهید خواند.

  • 105*105
  • 110*110
  • 120*110
  • 130*110
  • 80*120

پالت کاران بهترین مرکز تولید و توزیع پالت پلاستیکی در تهران

شرکت پالت کاران با سابقه بیش از 30 سال در زمینه تولید انواع پالت پلاستیکی و پالت چوبی توانسته تا موفقیت های بسیاری را در این خصوص به دست آورد. این مرکز علاوه بر توزیع پالت نو، فروش و توزیع پالت پلاستیکی دست دوم را نیز انجام می دهد. تمامی پالت پلاستیکی های تولید شده در این مرکز از بهترین مواد اولیه بوده و با جدیدترین روش به تولید می رسند. شما می توانید پالت مورد نیاز خود را در ابعاد مورد نیازتان هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از سایت ما انجام دهید. شرکت ما امکان خرید بدون واسطه و مستقیم را برای شما فراهم کرده و شما قادر به خرید محصول مورد نظر خود رد بهترین کیفیت و با نازلترین قیمت خواهید بود. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هفده =