خرید پالت پلاستیکی دست دوم باکیفیت با بهترین قیمت

پالت پلاستیکی دست دوم

خرید پالت پلاستیکی دست دوم میتواند مزایای فراوانی برای صاحبان مشاغل داشته باشد. حتما تا به حال این سوال برای شما نیز پیش آمده است که کالاهای صادراتی به کشورهای دیگر چگونه ارسال می شوند؟ همچنین بسته بندی و نظم دادن محموله های صادراتی چگونه صورت می گیرد؟ حمل و نقل کالاها و جابجایی بار در گمرک به چه صورت است؟آیا برای انجام کارهای لجستیکی خرید پالت پلاستیکی یا پالت چوبی ضروری است؟ برای صادرات محصولات از وسایل مختلفی استفاده می شود که از جمله آنها می توان به بسته بندی با گونی، نایلون، کارتن و… اشاره کرد. اما امروزه برای سهولت جابجایی و جلوگیری از آسیب دیدن محموله ها بیشتر از پالت ها استفاده می کنند. پالت های چوبی و پلاستیکی برای جابجایی محصولات با ابعاد بزرگتر بسیار مناسب هستند. میوه و تره بار، انواع مواد غذایی، قطعات صنعتی بزرگ، لوازم آرایشی بهداشتی و سایر محصولات صادراتی باید طبق استانداردهای بین المللی و در ابعاد مناسب دسته بندی شوند و برای ارسال محیا شوند. پالت ها در انبار کردن و نگهداری محصولات نیز به کار می روند. برای کاهش هزینه ها می توان از پالت های دست دوم استفاده کرد. در ادامه این مطلب از وب سایت پالت کاران به نحوه خرید پالت پلاستیکی دست دوم با کیفیت و کم قیمت می پردازیم.

پالت پلاستیکی چیست؟

پالت ها انواع چوبی، پلاستیکی، فلزی و مقوایی دارند. پالت پلاستیکی وسیله ای تخت و صفحه مانند است که کالاهای تولیدی را برای نگهداری و حمل نقل، روی آن قرار می دهند. این پالتها دارای شیارهایی در اطراف خود برای ورود شاخک های لیفتراک هستند که کار حمل را انجام می دهند. به طور کلی کارخانجات و صنایع برای حمل کالای خود مجبور به استفاده از پالت هستند که کالای خود را راحت تر و ایمن تر به مقصد برسانند. پالت همچنین باعث جلوگیری از نفوذ رطوبت و آسیب به کالا چه در مرحله نگهداری در انبار کارخانه و چه در مسیر انتقال به مقصد می شود. پالت پلاستیکی نسبت به دیگر پالتها جدیدتر است چون در گذشته فناوری تزریق پلاستیک وجود نداشت و عمدتا از پالت چوبی استفاده می شد.پالت های پلاستیکی به دلیل ساختار بادوام مورد علاقه بسیاری از شرکت ها هستند. پالت های پلاستیکی را می توان در اندازه های مختلف متناسب با نیاز شرکت ها ساخت. پالت پلاستیکی از مواد نفتی ساخته می شود و می توان بعدها آنها را بازیافت هم کرد.

همین الان با کارشناسان فروش پالت کاران تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید و ثبت سفارش کنید.

پالت پلاستیکی دست دوم

پالت پلاستیکی دست دوم از نظر کاربری تقریبا هیچ تفاوتی با پالت های پلاستیکی جدیدی که با هزینه های بالاتر به فروش می رسند ندارد. از آنجایی که قیمت پالت پلاستیکی دست دوم نسبت به قیمت پالت پلاستیکی نو مناسب تر است، تقاضا برای شرکت های عرضه کننده به طور قابل توجهی افزایش یافته است. یکی از دلایل تقاضای بالا برای پالت های پلاستیکی دست دوم بهداشتی بودن آنهاست زیرا به راحتی قابل شستشو هستند و امکان قارچ و آلودگی در آنها بسیار پایین است. از آنجایی که پالت‌های پلاستیکی از مواد پایداری تولید می‌شوند که می‌توان آن‌ها را بازیافت کرد، اغلب توسط شرکت‌های تولیدکننده مواد غذایی و مواد شیمیایی و همچنین حمل و نقل انواع کالاها به روشی آسان و بدون دردسر تبدیل شده است. بنابراین پالت های پلاستیکی دست دوم همیشه بهترین و مناسب ترین انتخاب بوده اند.

پالت پلاستیکی دست دوم

ویژگی پالت پلاستیکی دست دوم

خرید پالت پلاستیکی استاندارد غالبا پرهزینه تر است و معمولاً برای جابجایی مواد غذایی تازه و منجمد و سایر محصولات با نیازهای دارویی یا سایر موارد بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. پالت پلاستیکی دست دوم قابلیت نظافت آسانی دارد و به راحتی تمیز، شستشو یا استریل می شود. پالت های پلاستیکی سبک تر هستند، اما سطح صاف آنها باعث لغزندگی و پایداری کمتر آنها می شود. اگر محصولات خود را به خارج از کشور ارسال می کنید نوع دست دوم این محصول میتواند گزینه مقرون به صرفه تری برای شما باشد.

پاسخ گویی سریع

پاسخ گویی سریع به مشتریان.در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کنیم.

کیفیت بالا

پالت دست دوم با کیفیت بالا برای محافظت از ایمنی افراد و محصولات

ارسال به سراسر کشور

ارسال پالت دست دوم و تحویل به موقع به سراسر ایران عزیز

پایین ترین قیمت بازار

بهترین قیمت بازار همراه با کیفیت و تنوع بالای محصولات

صرفه اقتصادی پالت پلاستیکی دست دوم

استفاده از پالت دست دوم پلاستیکی و چوبی مزایا و معایبی دارد. انتخاب شما به مجموعه  ای از عوامل مانند نوع محصول، استانداردها، بودجه و اقتصاد بلندمدت شرکت و … بستگی دارد. باید بررسی کنید که آیا خرید پالت پلاستیکی دست دوم یا پالت چوبی دست دوم برای شما مقرون به صرفه خواهد بود یا نه.

پالت پلاستیکی دست دوم

برای کاهش هزینه ها می توان پالت پلاستیکی دست دوم خریداری کرد. پالت پلاستیکی دست دوم به خاطر جنس پلاستیکی اش مثل پالت فلزی و پالت چوبی دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی نخواهد شد. این محصول به خاطر جنس پلی اتیلن به کار رفته در آن قابل بازیافت بوده و ضایعات آن نیز می تواند قابل فروش باشد. بنابراین اگر قصد خرید پالت دارید میتوانید روی پالت پلاستیکی دست دوم حساب کنید تا هزینه های شرکت خود را پایین بیاورید. مجموعه پالت کاران از شرکت های پیشرو در صنعت پالت سازی است که این محصول را با قیمت مناسب را به شما ارائه می دهد.

مزیت پالت پلاستیکی دست دوم

پالت پلاستیکی به دلیل مواد تشکیل دهنده آن قابلیت منحصر بفردی نسبت به رقیب چوبی خود دارد. چوب در صورت که به طور صحیح نگه داری نشود و در معرض نور و آب قرار گیرد به مرور خاصیت خود را از دست می دهد و پوسیده می شود و ترک برمی دارد. این اتفاق ممکن است آسیب به کالا وارد کند. مشکل ذکر شده توسط پالت پلاستیکی حل شده و از اصلی ترین مزایای آن است. البته که پالت چوبی پرکاربردتر از پالت پلاستیکی است.علاوه بر مزایای ذکر شده برای پالت پلاستیکی، استفاده از دست دوم این محصول هم رواج دارد چرا که مزایای زیر را برای صنایع به همراه خواهد داشت:

  • پالت پلاستیکی با دوام است و احتمال خراب شدن آن در سفرهای مکرر کمتر است.
  • پالت پلاستیکی هزینه های جابجایی را کمتر می کند.
  • این محصول بهداشتی اس و از آنجایی که رطوبت را جذب نمی کند، مشکلات رایج سایر جنس ها مانند پوسیدگی، آلودگی، کپک و … را ندارد.
  • سازگار با محیط زیست است و انتخاب این محصول به جای چوب شاید باعث کاهش جنگل زدایی شود.
  • ایمن و قابل اطمینان است و با خیال راحت میتوان از نو و دست دوم سالم این محصول استفاده کرد.
  • با توجه به روش قالب گیری تزریقی و کنترل کیفی دقیق، اندازه و ظرفیت باربری پالت پلاستیکی متغیر نیست.
  • در برابر ضربه حین استفاده بسیار مقاوم هستند.

پالت پلاستیکی دست دوم

مطمئن و آسیپ ناپذیر

پالت پلاستیکی یک مزیت مهم دیگر دارد و آن آسیپ ناپذیر بودن بالای آن است. چوب اشتعال پذیر است که این امر در بیشتر صنایع از جمله تولید رنگ و مواد غذایی خیلی مهم است، این صنایع به همین دلیل از پالت پلاستیکی استفاده می کنند که مناسب تر است. همچنین پالت چوبی در صورت مراقبت و استفاده نادرست ممکن است به مرور زمان مورد هجوم حشرات موزی مثل موریانه ها قرار گیرد که این حشرات ممکن است به کالا هم آسیب برسانند، از جمله اینها مواد غذایی و داروها هستند که با سلامت انسان سرو کار دارند. این امر از اهمیت بسزایی برخوردار است که خوشبختانه پالت پلاستیکی این مشکل را هم حل کرده و نیاز صنایع را مرتفع کرده است.

متنوع و تمیز بودن پالت پلاستیکی

برخی از صنایع هستند که محصولات مختلفی در یک واحد تولید می کنند که در تفکیک آنها به مشکل بر می خورند، پالت پلاستیکی چون در رنگها و ابعاد متنوعی تولید میشود این نیاز را به خوبی جوابگو است. همچنین صنایعی هستند که نیاز به این دارند که محیط کار خیلی تمیز و استریلیزه باشد مثل کارخانجات لبنیات و داروها که پالت پلاستیکی چون قابل شستشو هست اغلب مورد استفاده این صنایع قرار میگیرد.

سبک، خوش فرم و یکدست بودن

دیگر مزیت پالت پلاستیکی سبک و شکیل بودن آن است. در تولید این محصول چون از پیچ و میخ استفاده نمیشود و یکدست و بدون هیچ زائده اضافی است مشتریان خاص خود را دارد. به طور مثال ممکن است پیچ یا میخ به کالا آسیب برساند و سالم به مقصد نرسد و تولید کننده نگران سلامت کالای خود باشد. مثل قوطی رنگ، بسته های غذایی که ممکن است توسط میخ پاره شود و کالا آسیب ببیند که این صنایع را به استفاده از این پالتها راغب می کند و همچنین سبک بودن آن باعث سهولت در بارگیری توسط لیفتراک و آسان شدن حمل و نقل کالا می شود.

 عدم قطع درختان در ساخت پالت پلاستیکی

یکی از بارزترین مزیت پالت پلاستیکی این است که در ساخت آن از منابع طبیعی و درخت استفاده نمی شود که محصولی به وجود آید. این خود باعث حفظ اکوسیستم طبیعت و از همه مهمتر سلامت انسانها میشود که با قطع درختان به تهدید می افتد. البته صنایع زیاد این مقوله را رعایت نمی کنند و به فکر منافع و سود خود هستند.

پالت پلاستیکی دست دوم بخریم یا نو؟

پالت پلاستیکی نو دارای شناسنامه تولید است و از نظر بهداشتی نیز کاملا استرلیزه است و اما قیمت آن بالاتر است. برای کسانی که میخواهند طولانی مدت از پالت استفاده کنند و مشکل هزینه ندارند پالت پلاستیکی نو مناسب است. به خصوص برای استفاده در صنایع مواد غذایی پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از آلودگی از پالت پلاستیکی نو استفاده کنید.

اما اگر در خرید پالت پلاستیکی دست دوم دقت شود و از جای معتبر خریداری شود مسلما به صرفه تر از پالت پلاستیکی نو خواهد بود. انواع پالت پلاستیکی در بازار وجود دارد که به دلیل داشتن جنس با دوام و طول عمر بالا برای استفاده های مکرر بسیار مناسب هستند. به همین دلیل برای کسانی که می خواهند هزینه های خود را پایین بیاورند خرید پالت پلاستیکی دست دوم سالم پیشنهاد می شود. نکته مهمی که باید به آن دقت کنید شناسنامه کالا است اینکه چه زمانی ساخته شده و از چه موادی در ساخت آن استفاده شده بسیار مهم است که بعد از خرید دچار ضرر و زیان نشوید.

خرید پالت پلاستیکی دست دوم

کاربرد پالت پلاستیکی دست دوم

عمده استفاده از پالت پلاستیکی کارکرده و نو در صنایعی است که نیاز به محیط تمیزتر و بهداشتی دارند. از جمله اینها می توان به کارخانجات تولید لبنیات، موادغذایی و دارویی نام برد که محیط داخل حتما باید تمیز و استرلیزه باشد. چون این محصول قابل شستشو است اغلب مورد استفاده این صنایع قرار می گیرد. اگر از نو این محصول استفاده شود که نیازی به نظافت و شستن نیست، در صورت استفاده از دست دوم میتوان آن را کاملا تمیز کرد و مورد استفاده قرار داد.

قیمت پالت پلاستیکی دست دوم

قیمت پالت پلاستیکی دست دوم بسته به میزان کارکرد پالت متفاوت است. همچنین هر چقدر پالت سنگین تر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. نکته ای که باید موقع خرید پالت پلاستیکی دست دوم به آن دقت کرد کارکرد و تاریخ تولید آن است.اینکه چه زمانی تولید شده و از چه موادی در تولید آن استفاده شده است تا بعد از خرید به مشکل نخورید و بتوانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید. در این صورت است که خرید مقرون به صرفه خواهد بود. شرکت پالت کاران پالت پلاستیکی دست دوم را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

قیمت پالت پلاستیکی دست دوم

سوددهی استفاده از پالت پلاستیکی دست دوم

این محصول در حمل و نقل انواع کالا به صورت هوایی، ریلی و دریایی کاربرد دارد و در مقایسه با پالت تولید شده از جنس دیگر فرسودگی بسیار کمتری دارد. استفاده از نوع کارکرده در صورتی که سالم و یک دست باشد برای صاحبان مشاغل بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. این محصول ساختار بادوام و زمان سایش طولانی تری دارد و در صورت استفاده از نوع دست دوم هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. پالت از آن دسته محصولاتی است که در تعداد بالا از آن استفاده میشود(در انبارداری و جابجایی کالا) بنابراین استفاده از کارکرده سالم این محصول هزینه ها را به طور چشم گیری کاهش خواهد داد.

ابعاد پالت پلاستیکی دست دوم

اندازه پالت دست دوم پلاستیکی می تواند به صورت 80×120 سانتی متر، 100×120 سانتی متر، 110×110 سانتی متر و 110×130 سانتی متر باشد که عموماً مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی این ابعاد را در مجموعه پالت کاران می توانید سفارش دهید.

خرید پالت پلاستیکی دست دوم

پالت وسیله ای است که برای نگهداری و حمل و نقل کالا از آن استفاده می شود. پالت پلاستیکی هم یکی از انواع پالت ها است که در صنایع مختلف از آن استفاده میشود. اگر به دنبال پالت دست دوم مناسب با بودجه خود هستید، می توانید بلافاصله با شرکت ما تماس بگیرید و این محصول را با قیمت مناسب و با ابعاد دلخواه تهیه کنید.

انواع پالت پلاستیکی

این نوع پالت با توجه به میزان وزن قابل حمل و نوع کالاهایی که روی آن قرار می گیرد به شکل و ابعاد مختلفی تقسیم می شود. پالت با ابعاد کوچک برای حمل کالاهای سبک وزن و کوچک استفاده می شود مثل لوازم آرایشی و بهداشتی و پالت بزرگ و مقاومتر برای کالاهای سنگین استفاده می شود. البته از این محصول در اجسام سنگین به دلیل مقاومت کمتر آن نسبت به پالت چوبی استفاده نمی شود که از معایب این نوع پالت است.

  • پالت پلاستیکی دارویی
  • پالت ابزار پلاستیکی
  • پالت کشویی پلاستیکی
  • پالت پلاستیکی دامداری
  • پالت پلاستیکی سردخانه ای
  • پالت پلاستیکی مواد غذایی
  • باکس پالت پلاستیکی
  • پالت پلاستیکی پایه دار

پالت پلاستیکی دارویی

یکی از صنایعی که پالت جنس پلاستیک محبوبیت و فروش بالایی دارد صنعت داروسازی است. از پالت پلاستیکی دارویی برای حمل و نقل کالای دارویی استفاده می شود. این محصول رطوبت را جذب نمی کند، سبک است، قیمت مناسبی دارد، بهداشتی است و مزایای فراوان دیگری برای استفاده در این صنعت را دارد.

پالت ابزار پلاستیکی

پالت ابزار پلاستیکی کالایی است که در مشاغلی چون لوازم الکتریکی، لوازم یدکی خودرو، انبارداری و …. استفاده میشود. در واقع کسب و کارهایی با کالاهای ریز سر و کار دارند و نیاز به نظم و ترتیب آن ها است، از این پالت استفاده می کنند.

بورس پالت پلاستیکی در تهران

پالت پلاستیکی دامداری

پالت پلاستیکی دامداری از جنس پلاستیک ساخته شده است و در صنعت دامداری کاربرد دارد. استفاده از پالت دامداری سلامت دامدار و دام را تضمین می کند. استفاده از این پالت به شکل کفپوش فضای دامداری است.

پالت پلاستیکی سردخانه ای

پالتی که در سردخانه استفاده میشود از جنس فلزی و پلاستیکی است. استفاده از پالت سردخانه پلاستیکی مزایای خاص خود را دارد و در بسیاری از سردخانه ها این نوع پالت به جای فلزی ترجیح داده می شود. مقاومت بالا، ضد ضربه بودن، قیمت مناسب، نظافت آسان و … از مزایای این پالت است.

باکس پالت پلاستیکی

باکس پالت پلاستیکی پالتی است که با دیواره اطراف همراه است و جعبه ای است. دلیل این طراحی استفاده این پالت در برخی از کسب و کارها است که حساس هستند یا کالای شکستنی دارند. قرار دادن کالا درون باکس پالت فضای ایمن برای کالا ایجاد می کند و ضریب آسیب دیدن کالا بسیار پایین می آید.یک نوع پالت است به نام پالت باکس که از آن برای مصارف خاصی مثل نگهداری وسایل به صورت فله ای و بسته بندی نشده و همچنین در صادرات برخی کالاها استفاده میشود که حساسیت بالا نسبت به نور و غیره دارد.

همین الان با کارشناسان فروش پالت کاران تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید و ثبت سفارش کنید.

خرید پالت پلاستیکی دست دوم از پالت کاران

امروزه خرید اینترنتی جای خریدهای حضوری را گرفته است. صرف کمترین زمان برای خرید و همچنین امکان سفارش از سراسر کشور از مزایای خرید اینترنتی است. مجموعه پالت کاران برای خرید پالت پلاستیکی نو و دست دوم بستری برای خرید اینترنتی ایجاد کرده است. شما می توانید در سایت پالت کاران انواع پالت پلاستیکی نو و دست دوم را ببینید و متناسب با نیازهای خودتان ثبت سفارش کنید. گروه صنعتی پالت کاران، پالت دست دوم را با قیمت مناسب و اندازه های مختلف به فروش می رساند. پالت کاران تمامی نیاز شما به پالت در طول سال را تامین می کند که تضمین بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت را نیز به همراه خواهد داشت. برای خرید پالت بادوام، نو و دست دوم از طریق راههای ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقی در مورد کالاها ارائه دهیم.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =