پالت چوبی دست دوم و کارکرده باکیفیت با بهترین قیمت

پالت چوبی دست دوم

وقتی صحبت از حمل و نقل کالا و محصولات می شود، اول از همه به فکر خرید پالت می افتیم. پالت ها انواع مختلفی از جمله پالت چوبی، پالت پلاستیکی، پالت فلزی و مقوایی دارند. برای اینکه محصولاتی که حمل می کنید به صورت سالم حمل شوند، پالت انتخابی شما باید ساختار سالمی داشته باشد. قیمت پالت های نو یا دست دوم به عواملی مانند اندازه پالت ها، کیفیت مواد، میزان تولید، ظرفیت حمل، جنس پالت ها و در نهایت شرکت سازنده بستگی دارد. پالت های چوبی در جهت حمل و نقل و انبار کالاها در کارخانجات استفاده می شوند اما علاوه بر آن به عنوان یک کالای دکوری در خانه های امروزی نیز جای خود را باز کرده اند و بدلیل سهولت کاربرد و تغییر پذیری بالای پالت های چوبی در کنار هزینه پایین تر، توانسته توجه طراحان دکوراسیون و همچنین خانم های خلاق و باذوق را به خود جلب کنند. پالت های چوبی را می توان در جاهای بسیاری از جمله مبلمان خانگی، میز جلو مبلی، تخت خواب، پالت باغچه و … استفاده نمود. به دلیل کاربرد زیادی که پالت های چوبی دارند درخواست این نوع پالت بسیار بالا است. برای کاهش هزینه ها می توان از پالت های چوبی دست دوم استفاده کرد.
در ادامه این مطلب می خواهیم به نحوه خرید پالت چوبی دست دوم، مزایا و معایب آن در گروه صنعتی پالت کاران بپردازیم.

پالت دست دوم چوبی با کیفیت و مقاوم

پالت چوبی دست دوم
نمایش ویدیو درباره پالت چوبی دست دوم

پالت چوبی چیست؟

پالت چوبی کالایی ساخته شده از تخته های چوبی متصل به هم است که برای بسته بندی و جابجایی انواع کالاها استفاده می‌شود. امروزه به دلیل مجهز بودن کارخانجات تولیدی به لیفتراک و بسته بندی کالا ها و جهت حمل و نقل آسان بار در انبارها خرید پالت چوبی و استفاده از آن ضرورت پیدا کرده است. علت محبوبیت و استفاده زیاد از آن تحمل بار آن در ظرفیت های بالا می باشد. به طوری که برخی از انواع آن تحمل وزنی تا حدود 2500 کیلوگرم را دارا هستند.

پالت چوبی دست دوم

پالت چوبی دست دوم و کارکرده پالت استفاده شده ای است که می تواند گزینه ای اقتصادی و سازگار با محیط زیست باشد. این پالت ها به جای دور ریخته شدن استفاده مجدد می شوند و به حفظ منابع طبیعی کمک می کنند. انواع مختلفی از پالت های دست دوم و اندازه های مختلف وجود دارد. بسته به محصولات یک تجارت، پالت مورد نیاز نیز می تواند تغییر کند. در واقع پالت دست دوم به پالتی گفته می شود که یک یا چندین بار از آن استفاده شده است و کارکرده است.  تخصص ما تهیه پالت برای تمامی اقشار و کسب و کارها هست. در بخشی از کارگاه پالت کاران تعمیر پالت های دست دوم صورت میگیرد. ما به صورت تخصصی توسط افراد با تجربه پالت های وارداتی و با کیفیت را تعمیر میکنیم، شکستگی، آسیب، ترک خوردگی و سایر مشکلات پالت استفاده شده را برطرف میکنیم و با عنوان پالت دست دوم به مشاغل ارائه می دهیم. بدیهی است که قیمت پالت دست دوم به مراتب پایین تر از نو آن است و برای فعالیت ها و اصناف مقرون به صرفه خواهد بود. علاوه بر این یک سری از پالت ها مانند پالت یورو که نیاز به استاندارد جهانی و اروپایی دارد امکان ساخت در داخل کشور را ندارد و تنها راه استفاده از این پالت ها تعمیر و بازسازی مجدد آن هاست. ما در پالت کاران کیفیت پالت دست دوم خود را تضمین می کنیم تا شما با خیال راحت پالت خود را خرید کنید.

پالت چوبی دست دوم
پالت چوبی دست دوم از نظر قیمت بسیار به صرفه تر از پالت پلاستیکی دست دوم است.

مزیت پالت چوبی دست دوم

پالت چوبی دست دوم هم مزایای خاص خودش را دارد.طبق گفته کارشناسان پالت های چوبی تا 10 سال آینده کاملا جای خود را به پالت های پلاستیکی خواهند داد.  اما نمی توان از مزیت های پالت چوبی گذشت. از جمله مزیت های پالت های چوبی عبارتند از:

  • از پالت های چوبی در دکوراسیون منازل و در پارک ها وباغ ها برای ساخت نیمکت و صندلی استفاده می شود.
  • پالت های چوبی دست دوم ارزان تر هستند.
  • پالت های چوبی قابل تعمیر هستند. پالت چوبی از تخته های مختلف ساخته شده است و در صورت شکستن به راحتی می توان آن را با تخته دیگری جایگزین و یا تعمیر کرد.
  • امکان استفاده مجدد از پالت چوبی دست دوم وجود دارد.
  • پالت چوبی دست دوم را میتوان بازیافت کرد و تبدیل به مالچ یا کاغذ کرد.
  • ساخت پالت چوبی سریع و آسان است.
  • اصطکاک پالت چوبی بالاست و امکان لیز خوردن وجود ندارد.در حالی که در پالت های فلزی و پلاستیکی اینگونه نیست.
  • شیار های موجود در سطح پالت چوبی دست دوم به جریان هوا کمک می کند و به ماندگاری بیشتر محصولات منجر می شود.

عوامل موثر بر قیمت پالت چوبی کارکرده

قیمت پالت های چوبی دست دوم به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:
تعداد الوار به کار رفته در پالت چوبی دست دوم بر قیمت آن موثر است. برخی از پالت ها از چوب بیشتری ساخته شده اند. چوب استفاده شده باعث دوام بیشتر پالت می شود. استفاده از الوار اضافی در این راه بر قیمت پالت دست دوم تاثیر می گذارد.
پالت چوبی دست دوم
از عوامل دیگری که بر قیمت پالت های دست دوم تأثیر دارد فاصله بین الوارها است. این شکاف ها گاهی گسترده، گاهی باریک هستند و در برخی از پالت ها هیچ شکافی بین الوارها وجود ندارد. اگر فاصله بین الوارهای استفاده شده در پالت کمتر باشد تعداد الوارهای به کار رفته افزایش می یابد. در این صورت قیمت پالت های دست دوم بیشتر می شود.
از عوامل دیگری که بر قیمت پالت چوبی دست دوم موثر است ابعاد پالت، کیفیت چوب به کار رفته، ظرفیت حمل بار، هزینه تولید، زنجیره تامین، هزینه حمل و نقل و تقاضای بازار است.

  • میزان سالم بودن پالت
  • میزان یک دست بودن
  • میزان شکستگی، آسیب دیدگی یا …
  • نوع و جنس پالت
  • تعداد الوار به کار رفته
  • فاصله بین الوارها
  • ابعاد پالت
  • کیفیت چوب به کار رفته
  • ظرفیت حمل بار
  • هزینه تولید
  • زنجیره تامین
  • هزینه حمل و نقل
  • میزان تقاضای بازار

پالت چوبی دست دوم و کارکرده

همین الان با کارشناسان فروش پالت کاران تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید و ثبت سفارش کنید.

قیمت پالت دست دوم

تمامی موارد بالا بر روی قیمت نهایی پالت دست دوم تاثیرگذار هستند. بنابراین نمیتوان قیمت ثابتی را برای پالت دست دوم در نظر گرفت. موجودی پالت دست دوم ما مرتبا دست خوش تغییرات میشود و با توجه به فروش بالای این کالا موجود مرتبا کم و زیاد میشود و کالاها عوض میشوند. در زمانی که قصد خرید پالت دست دوم را دارید با شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا از وضعیت موجودی کسب اطلاع کنید. بهترین و یک دست ترین پالت دست دوم را میتوانید از ما بخواهید تا با بهترین قیمت بازار برای شما تامین کنیم.

انواع پالت چوبی دست دوم

انواع مختلفی از پالت چوبی کارکرده خارجی و ایرانی را میتوان برای کسب و کار تهیه کرد. برخی از پالت ها وارداتی هستند و امکان ساخت داخل کشور وجود ندارد بنابراین باید بازسازی و استفاده شوند. چند مدل از پالت استفاده شده پرکاربرد و پر فروش در بازار ایران را میتوانید تهیه کنید :

پالت یورو

پالت چوبی دست دوم یورو

پالت یورو از آن جمله پالت هایی است که صرفا از خارج وارد کشور می شود و هیچ تولیدی از این کالا در داخل ایران انجام نمی شود. اما تعمیر و بازسازی حرفه ای توسط پالت کاران روی این کالا انجام می شود و شما با خیال راحت میتوانید در صادرات کالا از آن استفاده کنید. چوب، میخ و ... استفاده شده در پالت یورو از بهترین جنس است و کیفیت بالایی دارد. این پالت کاملا استاندارد است و میتوانید به تمام نقاط دنیا برای صادرات از این پالت استفاده کنید.

پالت پتروشیمی

پالت چوبی دست دوم پتروشیمی

پالت پتروشیمی دست دوم به صورت یک دست و کاملا سالم برای استفاده در این صنعت توسط مرکز ما عرضه میشود. این پالت با توانایی بالایی که بر اساس تعداد لقمه های استفاده شده دارد به راحتی قابلیت استفاده در این صنعت را دارد. بدیهی است برخی از مراحل صنعت پتروشیمی حساس است و نیاز به پالت مقاوم و باکیفیت وجود دارد، ما میتوانیم تمام نیاز شما به پالت پتروشیمی کارکرده با تامین کنیم.

پالت کاشی

پالت دست دوم کاشی و سرامیک

برای حمل و نقل کاشی و سرامیک میتوانید از پالت دست دوم کاشی استفاده کنید. ایمنی بالایی را توسط این پالت تجربه خواهید کرد و به راحتی و با سرعت بالا کار لجستیکی شما انجام میشود. برای اطلاع از موجودی پالت دست دوم کاشی و سرامیک با ما تماس بگیرید.

پالت اراک

پالت دست دوم ایرانی

پالت های که در داخل ایران تولید می شوند هم امکان بازسازی دارند و میتوان با هزینه کمتر پالت دست دوم ایرانی را تهیه و استفاده کرد. خرید پالت دست دوم ایرانی برای کسب و کارها از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. چوب پالت کارکرده در صورت نیاز تعویض و تعمیر میشود، تمامی ترک و شکستگی و آسیب های ظاهری برطرف میشود و کاملا یک دست و سالم در اختیار مشتری قرار داده می شود.

نکات مهم در خرید پالت چوبی دست دوم

در خرید پالت چوبی دست دوم باید به کیفیت و ظرفیت حمل پالت ها توجه شود. ضمناً پالت ها باید با توجه به کاربردشان در اندازه و شکل مناسب باشند. اگر پالت های خریداری شده از جای معتبر تهیه شده باشند، سودمند خواهند بود. پالت هایی که برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرند حتما عملیات حرارتی و مهر زنی IPPC را گذرانده باشند تا کالای شما در گمرک به مشکل نخورد. انتخاب تامین کننده نیز یکی از عوامل موثر بر قیمت است که در خرید پالت چوبی دست دوم بسیار اهیمت دارد.شما می توانید برای خرید این پالت ها با قیمت بسیار مناسب به سایت پالت کاران سر بزنید.

اثرات زیست محیطی پالت استفاده شده

پالت های چوبی در نتیجه بریدن درختان تولید و ساخته می شوند. استفاده از پالت چوبی دست دوم از بریدن درختان برای تهیه پالت چوبی جدید جلوگیری می کند. همچنین تولید زباله و ایجاد آلودگی های محیطی با بازسازی پالت های چوبی کمتر می شود. خرید پالت چوبی دست دوم به حفظ منابع طبیعی منجر می شود. در نتیجه عملی در راستای حفظ محیط زیست است.

پالت دست دوم

پالت چوبی دست دوم 80*120

پالت چوبی با ابعاد 80*120 نوعی پالت است که بخصوص در کشورهای اروپایی کاربرد فراوانی دارد. پالت چوبی 80×120 یکی از محبوب ترین مدل ها در بین پالت های چوبی است که عموماً برای حمل و نقل و نگهداری محصولات با سایز متوسط ​​استفاده می شود. پالت های 80×120 دارای اندازه استاندارد هستند. این پالت ها با عرض 80 سانتی متر و طول 120 سانتی متر در بخش های مختلف ترجیح داده می شوند. به خصوص در صنعت لجستیک اغلب از پالت هایی با این اندازه ها استفاده میکنند. به طور کلی قیمت پالت چوبی دست دوم با ابعاد 80*120 مقرون به صرفه تر از انواع دیگر پالت ها است.

پاسخ گویی سریع

پاسخ گویی سریع به مشتریان.در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کنیم.

کیفیت بالا

پالت دست دوم با کیفیت بالا برای محافظت از ایمنی افراد و محصولات

ارسال به سراسر کشور

ارسال پالت دست دوم و تحویل به موقع به سراسر ایران عزیز

پایین ترین قیمت بازار

بهترین قیمت بازار همراه با کیفیت و تنوع بالای محصولات

فروش پالت چوبی دست دوم عمده

فروش پالت چوبی دست دوم را بسیار از افراد به صورت واسطه در ایران انجام می دهند. ما در پالت کاران به صورت حضوری و آنلاین پالت باکیفیت را با حذف واسطه و به صورت مستقیم به دست شما می رسانیم.در انبار بزرگ پالت کاران شما میتوانید به صورت حضوری پالت ها را مشاهده کنید و اقدام به خرید کنید. متغیر هایی وجود دارد که قیمت پالت را تعیین میکند مانند تقاضای بازار، کیفیت پالت دست دوم های موجود و … اما ما به شما تضمین قیمت می دهیم که با خیال راحت خرید کنید. فروش پالت دست دوم با بهترین قیمت و با حذف واسطه توسط پالت کاران انجام میشود. ما تمام نیاز شما به پالت دست دوم در طول سال را تامین می کنیم.

خرید پالت چوبی کارکرده صرفه اقتصادی دارد؟

همانطور که گفتیم پالت چوبی دست دوم بسیار ارزان تر از پالت چوبی نو است. تقریبا می توان گفت نصف قیمت پالت نو را دارد. از طرفی هزینه تعمیر پالت چوبی دست دوم بسیار پایین است و به راحتی می توان تخته های شکسته شده را با تخته های سالم جایگزین کرد و با میخ الوار های سالم را به هم چسباند و برای استفاده مجدد با قیمت پایین به فروش رساند. بنابراین برای شرکت های خریدار بسیار سودمند خواهد بود و صرفه اقتصادی بالایی خواهد داشت.

تامین و توزیع انواع پالت چوبی و پلاستیکی انبارداری و صادارات کالا

دیگر مصارف پالت چوبی دست دوم

پالت چوبی دست دوم علاوه بر استفاده در حمل و نقل و انبار کالاها در ساخت کلبه و مبلمان نیز به کار می رود. ساخت کلبه با پالت چوبی یکی از ایده های بسیار جذاب است که شما می توانید برای کاهش هزینه از پالت چوبی دست دوم برای ساخت آن استفاده کنید. گروه پالت کاران می تواند پالت های چوبی دست دوم با ظاهر تمیز و زیبا که مناسب ساخت کلبه و یا مبلمان باشد در اختیار شما قرار دهد.

تعمیر پالت و استفاده مجدد از آن

بدیهی است که پالت چوبی از جنس چوب ساخته شده است. یکی از وظایف ما انسان ها نگه داری از درختان و در صورت ممکن قطع حدالقی آن ها است. یکی از بهترین روش ها برای انجام این وظیفه، استفاده مجدد از پالت و تعمیر آن است. تعمیر شکستگی قسمتی از چوب پالت، زدن میخ برای جاهایی که شل شده است و … باعث میشود پالت قابل استفاده و با کیفیت داشته باشیم. تعمیر توسط ابزارهای خاصی انجام میشود که ما در کارگاه پالت کاران موجود داریم. پالت های اروپایی وارداتی را تعمیر و یک دست می کنیم و در خدمت صادر کنندگان و کسب و کارها قرار می دهیم.

لیست پالت های باکیفیت، پرفروش و پرکابرد
نوع پالت سایز پالت تحمل بار/متحرک تحمل بار/ثابت
پالت چوبی یورو 120*80 3 تن 9 تن
پالت چوبی پتروشیمی 130*110 1.5 تن 4 تن
پالت چوبی مارون 130*110 1.5 تن 4.5 تن
پالت چوبی اراک 130*110 1.5 تن 4 تن
پالت چوبی مهر 130*110 1.5 تن 4 تن
پالت چوبی آریا 130*110 1.5 تن 4 تن
پالت پلاستیکی 130*110 1.5 تن 4 تن

قیمت پالت چوبی کارکرده پایین‌تر از نو آن است؟

بله، قیمت پالت دست دوم به مراتب پایین تر از قیمت پالت چوبی نو است. البته نوع و جنس پالت در قیمت آن تاثیر دارد. بنابراین دست دوم و نو هر پالت را باید با پالت همنوع خود مقایسه کرد.به طور مثال پالت یورو دست دوم را باید با نو آن مقایسه کرد. اینکه چقدر با قیمت پایین تری میتوانید پالت دست دوم تهیه کنید به میزان سالم بودن، شرایط بازار، سن پالت و … بستگی دارد.

از پالت دست دوم میتوانم با اطمینان استفاده کنم؟

در صورتی که انتخاب صحیحی داشته باشید، پالت دست دوم را با همان اطمینان و ایمنی پالت نو میتوانید استفاده کنید. نکته ای هست بسیاری از پالت های چوبی دست دوم موجود در بازار که استاندارد اروپایی دارند، نو آن وجود ندارد. به عبارت بهتر استفاده از پالت با کیفیت استاندارد از پالت نو بی کیفیت قابلیت اطمینان و عملکرد بهتری دارد. پالت دست دوم استاندارد را با اطمینان میتوان در صادرات استفاده کرد.

چطور قیمت پالت چوبی را تشخیص بدم؟

نکته مهم خرید از جای معتبر و قابل اطمینان است که قیمت مناسب به شما بدهد و شما به عنوان مشتری بتوانید اعتماد کنید. نکته بعدی دقت به ظاهر پالت، کیفیت، خوردگی، پارگی، کپک زدگی، سن، جنس و … است. بر اساس پارامترهای ذکر شده عیار کلی تعیین میشود و روی پالت میتوانید تخمین قیمت بدید.

نحوه تشخیص پالت دست دوم خوب چگونه است؟

چالش خرید پالت دست دوم با کیفیت زمانی که اقدام به خرید میکنید شروع میشود. همه میخواهند پالت دست دومی بخرند که نسبت به قیمت آن کیفیت بالایی داشته باشد و در استفاده های گوناگون به مشکل برنخورند. اما اینکه چه پالتی با چه مشخصاتی خوب است یک سوال کلی است و ممکن است بر اساس نیاز کسب و کار و استفاده متفاوت باشد. اما مواردی کلی برای تشخیص پالت دست دوم سالم را بیان میکنیم:

  • پالت از چوب باکیفیت ساخته شده باشد
  • آثار کپک زدگی، آفت و … نداشته باشد
  • از نظر ظاهری مشکلی نداشته باشد
  • در تعداد بالا یک دست و سالم باشد
  • آثار شکستگی، ترک و آسیب نداشته باشد
  • اتصالات به خوبی سفت و محکم باشند
  • در سایز و ابعاد استاندارد باشند

مراکز فروش پالت چوبی دست دوم

پالت های نو، چه از نوع چوبی باشند چه از نوع پلاستیکی یا فلزی، گران تر از پالت های دست دوم خواهند بود. بنابراین مراکز فروش با در نظر گرفتن این موضوع اقدام به تهیه و فروش پالت های دست دوم می کنند.خرید پالت چوبی دست دوم از مراکز فروش این مزیت را دارد که در این مراکز تعمیر و بازسازی پالت های کارکرده و آسیب دیده نیز انجام می شود. مجموعه پالت کاران جزو بهترین مراکز فروش پالت های چوبی دست دوم با کیفیت و با قیمت مناسب است که پالت های چوبی دست دوم را به بهترین شکل ممکن بازسازی می کند و در اختیار مشتری قرار می دهد. انتخاب تولیدکننده قابل اعتماد بسیار اهمیت دارد زیرا پالت های چوبی دست دوم اگر به درستی تعمیر شوند، می توانند برای مدت طولانی برای شما کارکرد داشته باشند.

پالت چوبی دست دوم

خرید پالت دست دوم از پالت کاران

گروه صنعتی پالت کاران با سابقه طولانی در زمینه تولید و توزیع انواع پالت های نو و دست دوم است. برای مشاوره رایگان خرید پالت چوبی دست دوم می توانید با واتساپ یا پیامک با کارشناسان ما در ارتباط باشید. گروه پالت کاران خدمات خود را هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت انجام می دهد. شما می توانید خرید خود را از طریق سایت پالت کاران انجام دهید و پالت خود را در اسرع وقت  طی چن روز یا چند ساعت تحویل بگیرید.

پالت کاران تضمین بهترین قیمت پالت دست دوم را میدهد؟

بله شما با خیال راحت می توانید از پالت کاران خرید کنید. مطمئن باشید پالتی که میخرید یک دست و با کیفیت بالاست که با بهترین و پایینترین قیمت بازار عرضه می شود.فاکتور رسمی دریافت میکنید و از قیمت خیالتان راحت است.

امکان مراجعه حضوری و مشاهده پالت دست دوم هست؟

بله آدرس انبار پالت کاران تهران، جاده واوان، میدان عشقی، ۱۲متری عشقی، پلاک ۱ است. با ما تماس بگیرید و هماهنگی لازم را انجام دهید. طبق هماهنگی انجام شده به انبار مراجعه کنید و پالت ها را از نزدیک مشاهده کنید.

پالت با ابعاد دلخواه خود را چطور پیدا کنم؟

در سایت پالت کاران پالت دست دوم و نو را همراه با تصاویر و ویدئو قرار داده ایم.با مطالعه این مشخصات میتوانید به راحتی انتخاب صحیح داشته باشید. علاوه بر این ما مشاوره رایگان قبل از خرید داریم و میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا انتخاب صحیح داشته باشید. ابعاد و جنس دلخواه خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا در صورت امکان محصول دلخواه شما را موجود کنیم.

تامین و توزیع انواع پالت چوبی و پلاستیکی انبارداری و صادارات کالا

من شهرستان هستم امکان ارسال پالت را دارید؟

بله، ما به سراسر ایران عزیز و تمامی شهرستان ها ارسال داریم و میتوانید با خیال راحت خرید کنید.امکان مراجعه حضوری به انبار پالت کاران در تهران وجود دارد. برای افراد و کسب و کارهای فعال در شهرستان ها ثبت سفارش آنلاین وجود دارد.با کارشناسان ما در تماس باشید.

پالت ارزان دست دوم هم دارید؟

هدف پالت کاران پوشش دهی تمامی نیاز های مشتریان عزیز از قشر ضعیف تا بالا جامعه است. ما پالت در قیمت های ارزان و مناسب را موجود داریم. مناسب با کسب و کار شما بهترین پالت را به شما پیشنهاد میدهیم و در صورت توافق خدمت شما ارسال می شود.

سایت آنلاین برای مشاهده پالت دست دوم

به دنبال سایت معتبر برای خرید پالت دست دوم چوبی میگردید؟ وارد سایت بزرگترین تهیه و توزیع کننده پالت در ایران شده اید. پالت کاران هم انبار حضوری و سایت آنلاین برای به نمایش گذاشتن محصولات خود دارد. میتوانید در قسمت بالای همین صفحه پالت های دست دوم را مشاهده کنید. ویدئو و مشخصات هر کدام را ببینید، مطالعه کنید و بهترین پالت چوبی و نزدیکترین گزینه به معیارهای خود را انتخاب کنید. ما تمای نیاز های پالت در لجستیک و انبارداری سالیانه کسب و کار شما را برآورده میکنیم. ما تامین کننده پالت دست دوم و نو در تعداد بالا، تعرفه مناسب و کیفیت بالا هستیم.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شانزده =