ساخت نیمکت با پالت چوبی

نیمکت با پالت چوبی

پالت چوبی برای ساخت نیمکت طرفداران خود را دارد. پالت ها امروزه به عناصری تبدیل شده اند که در هر زمینه ای مورد استفاده قرار می گیرند و اساس ایده های دکوراسیون نسل جدید را تشکیل می دهند. می‌توانیم ایده‌های دکوراسیون بی‌شماری را فهرست کنیم که می‌توانید با پالت‌ها درست کرده و در اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، تراس و بالکن استفاده کنید. با خرید پالت چوبی نو یا حتی دست دوم می توانید ست نشیمن، صندلی راحتی، مبل راحتی با طرح مورد نظر خود طراحی کنید. بنابراین چگونه از پالت چوبی نیمکت بسازیم؟

آیا با پالت چوبی می توان نیمکت ساخت؟

شاید در نگاه اول فکر کنید ساخت نیمکت با پالت چوبی چندان جذاب نباشد، اما با کمی تفکر متوجه می شوید که این طور نیست. با ماشینی شدن زندگی امروزی، انسان بیشتر از هر زمانی میل بازگشت به طبیعت را دارد و سعی در استفاده از وسایل چوبی در دکوراسیون منزل خود را دارد.

ساخت نیمکت با استفاده از پالت چوبی ایده ای بسیار خلاقانه و مفید است. با استفاده از پالت ها در مدت زمان کوتاه و با صرف هزینه کم، می توانید ظاهری کاملا جدید به محیط خود بدهید.امروزه پالت در طراحی داخلی منزل نیز جایگاه ویژه ای کسب کرده است و طراحان داخلی از آن در جاهای مختلف منزل استفاده میکنند. با پالت های چوبی می توانید نیمکت هایی زیبا و کاربردی بسازید. همچنین می توانید با ساخت یک میز شطرنجی با پالت، منبع سرگرمی برای خود و اطرافیان ایجاد کنید.

پالت چوبی تماس با مرکز پخش

نیمکت ساخته شده با پالت چوبی

این مواد چوبی که اکثرا در حمل و نقل استفاده می شوند در خانه، تراس یا باغ شما فوق العاده زیبا به نظر می رسند. هر قطعه باغ یا خانه های ویلایی باید چندین نیمکت و نیمکت پشتی داشته باشد تا در هوای خوب بتوانید در بیرون استراحت کنید، زیر نور آفتاب بنشینید و بعد از کار در باغ استراحت کنید. می توانید نیمکت های چوبی یا فلزی بخرید یا خودتان آن را بسازید.همینطور برای کم کردن هزینه های خود میتوانید از پالت چوبی دست دوم استفاده کنید. اگر ایوان یا تراس بزرگ دارید، می توانید از نیمکت ساخته شده با پالت های چوبی، در تراس یا بالکن خود استفاده کنید.گرچه ایده نقاشی بسیار زیبا می باشد، نیمکت چوبی ساخته شده را می توان با استفاده از تشکچه و کوسن شیک تر و راحت تر کرد.

نیمکت با پالت چوبی

از نیمکت های ساخته شده از پالت به دلیل حمل و نقل آسان و کم هزینه بودن می توان در خانه های دانشجویی نیز استفاده کرد. امکان ساخت کلبه چوبی با پالت ، چمدان، میز قهوه، تخت، قفسه، مبل، مبلمان فضای باز، تاب، نیمکت و بسیاری از وسایل دیگر وجود دارد. در ادامه این مقاله از پالت کاران، به ساخت نیمکت چوبی با پالت می پردازیم و با آموزشی که به شما خواهیم داد، می توانید یکی از آنها را با داشتن ابزار و تجهیزات لازم بسازید.

آموزش ساخت نیمکت با پالت چوبی

اگر چه کار نجاری به عنوان یک سرگرمی مردانه دیده می شود، اما زنانی نیز با این مهارت وجود دارند. خانم ها و آقایانی که در نجاری مهارت دارند، باید وسایل استفاده شده در اینجا را داشته باشند:

  • پالت
  • دریل شارژی
  • سمباده ی برقی یا کاغذ سمباده
  • چکش
  • اره و ترجیحا اره برقی
  • پیچ
  • میخ

مرحله اول: پالت های چوبی دارای تعداد زیادی خرده هستند. به همین دلیل بهتر است تمام پالت ها را سمباده بزنید تا سوراخ ها و خراش ها از بین بروند.

نیمکت با پالت چوبی

مرحله دوم: دو پالت را روی هم قرار دهید. پالت ها را با میخ و پیچ به هم ببندید تا از لیز خوردن آن ها جلوگیری شود. در این جا شما به تعدادی میخ و پیچ و دریل شارژی احتیاج دارید تا همه قسمت ها را محکم به هم وصل کنید.

نیمکت با پالت

مرحله سوم: یک پالت به عنوان پشتی یا تکیه گاه برای نیمکت عمل می کند. بنابراین یک پالت دیگر بردارید و پایه های یک طرف آن را با اره و چکش خالی کنید.

نیمکت چوبی با پالت

مرحله چهارم: در این مرحله، پشتی نیمکت به چهارچوب ساخته شده به حالت مورب وصل می شود. پالت آماده شده در مرحله سوم را با ایجاد شکاف در روی پالت نشیمنگاه تعبیه کنید.

ساخت نیمکت چوبی با پالت چوبی

مرحله پنجم: فضای خالی بین نوارهای چوبی پالت را با نوارهای چوبی دیگر کاملا بپوشانید تا صاف و یکدست شود.

نیمکت با پالت چوبی

مرحله ششم : از کاغذ سنباده یا سمباده برقی برای صاف و صیقلی کردن سطح نیمکت ساخته شده از پالت استفاده کنید.

سنباده کشی ساخت نیمکت با پالت

مرحله هفتم: در مورد رنگ نیمکت، تصمیم با شماست که چه رنگی مطابق با دکوراسیون خود انتخاب می کنید. یک لایه رنگ سفید نیز می تواند جلوه بهتری داشته باشد. می توانید کل نیمکت یا فقط بالای آن را رنگ آمیزی کنید.

نیمکت با پالت چوبی

ساخت نیمکت با پالت چوبی با کمترین هزینه

با استفاده از پالت می توان انواع مبلمان و نیمکت را با بودجه ای مقرون به صرفه تر ساخت. از آن جایی که پالت ها را می توان به راحتی جدا کرد و دوباره استفاده کرد، می توان آنها را به راحتی در هر جایی استفاده کرد. دقت داشته باشید که ضخامت و جنس چوب پالت های انتخابی شما باید به گونه ای باشد که بتواند به خوبی وزن شما را تحمل کند. پالت کاران یکی از بزرگترین مراکز تهیه و توزیع پالت های مستحکم چوبی و پلاستیکی در ایران می باشد.

تماس با پالت کاران

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − ده =