شرکت تولید کننده پالت چوبی | بورس پالت در تهران

شرکت تولید کننده پالت چوبی در تهران

پالت چوبی نوعی سازه محکم و چوبی به حساب می آید که حمل و نقل کالا در صنایع مختلف توسط آن انجام می شود. پالت چوبی ماهیت چوبی دارد و طبق سفارش مشتری می تواند از انواع چوب های مختلف ساخته شود. هر چوبی استحکام مخصوص به خود را دارا است و جنس پالت چوبی طبق نیاز و کارایی که خواهد داشت انتخاب می شود.  پالت چوبی حمل و نقل کالاها را توسط وسیله هایی مثل جرثقیل، جک پالت و لیفتراک آسان تر می کند. با توجه به کاربردهایی که پالت چوبی دارد تولید این کالا را امری ضروری ساخته است. در ادامه این مطلب در مورد تولیدکنندگان پالت چوبی و کارخانه پالت سازی بیشتر صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

خط تولید پالت چوبی در کارگاه

پالت چوبی هم بوسیله دست و هم به صورت اتوماتیک و دستگاهی قابل تولید است. تولید پالت چوبی با دست به این صورت است که تخته های برش خورده با اندازه های یکسان تولید و با میخ فولادی توسط دست کنار هم قرار می گیرند. اما در روش مکانیزه برش تخته چوب ها و اتصال آنها توسط دستگاه و بدون دخالت دست صورت می گیرد. از آنجایی که ساخت پالت چوبی با دست زمان بیشتری می طلبد برای تولید انبوه از روش اتوماتیک استفاده می شود. ناگفته نماند که تولید پالت چوبی با دست با دقت بیشتری انجام می شود و در نتیجه استحکام آن بالاتر است. با این حال ساخت پالت به صورت مکانیزه برای تولیدات با تیراژ بالا و ظرافت بالاتر صورت می گیرد. تولید کنندگان زیادی در عرصه تولید پالت چوبی فعالیت می کنند که برای داشتن پالت با کیفیت، انتخاب تولیدکننده با سابقه در این زمینه بسیار مهم است.

تولیدکننده پالت چوبی

برای تهیه و خرید پالت چوبی انتخاب یک تولیدکننده معتبر و با سابقه از اهمیت بالایی برخوردار است. یک تولیدکننده خوب باید بتواند انواع پالت های چوبی استاندارد را تامین کند همچنین بتواند بنا بر نیاز مشتری پالت های سفارشی متناسب با برنامه مشتری تولید کند. تولیدکننده باید در زمینه تعمیرات پالت چوبی نیز فعالیت داشته باشد تا در صورت شکستن و خراب شدن پالت، دوباره آنها را  تعمیر کند. انتخاب تولیدکننده پالت چوبی بر اساس یک سری ویژگی ها اتفاق می افتد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد تا انتخاب درستی داشته باشید.

تولید کننده و کارخانه پالت چوبی

شرکت تولیدکننده پالت چوبی

تجربه داشتن: هنگام خرید پالت اولین چیزی که باید به آن توجه کنید تجربه و سابقه تولیدکننده است. هر چه تجربه تولید کننده پالت چوبی بیشتر باشد خدمات بیشتر و بهتری می تواند به شما ارائه دهد. تولیدکننده با تجربه، شما را در خرید پالت چوبی متناسب با کسب و کارتان راهنمایی می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت منصفانه: از ویژگی های یک تولید کننده خوب ارائه پالت با قیمت منصفانه و مطابق نرخ اتحادیه است. همچنین با ارائه پالت چوبی دست دوم بتواند برای کسب و کارهایی که توانایی پرداخت هزینه های بالاتر را ندارند خدمات دهد.

سفارش سازی: هر چند که اکثر کسب و کارها از پالت های استاندارد استفاده می کنند اما در برخی صنایع خاص نیاز به پالت های با ابعاد و جنس متفاوت است که باید به صورت سفارشی ساخته شوند. تولید کننده پالت چوبی که انتخاب می کنید باید توان انجام این کار را داشته باشد.

کالای با کیفیت: هنگام انتخاب تولیدکننده پالت چوبی به این نکته توجه کنید که محصولاتش با کیفیت و با بهترین متریال باشد. پالت چوبی ماهیت چوبی دارد و اگر بی کیفیت باشد امکان شکستن و فرسودگی آن وجود دارد که در این صورت شما باید هزینه دوباره برای تعمیر و یا خرید مجدد بپردازید.

پالت چوبی صادراتی: اگر پالت چوبی را برای صادرات کالا به خارج کشور تهیه می کنید باید توجه داشته باشید که این پالت ها طبق استاندارهای بین المللی باشد و نیز از نظر ابعاد، استاندارد باشد و هم از نظر بهداشتی مهر تایید داشته باشد. پالت چوبی استاندارد برای صادرات باید استاندارد ISPM-15 را داشته باشد. طبق این استاندارد پالت ها طی یک عملیات حرارتی قرار می گیرند تا عاری از هرگونه قارچ و آفت باشند. تولید کننده پالت چوبی معتبر از این قوانین آگاه است و شما با خرید از این تولیدکننده در فرآیند صادرات به مشکل نخواهید خورد. مجموعه پالت کاران با سابقه درخشان و استاندارد سازی پالت چوبی یکی از بهترین تولیدکنندگان پالت چوبی به شمار می آید.

تحویل سریع : تولید کننده باید خوش قول باشد و سفارش پالت را در اسرع وقت به دست مشتری برساند. همچنین هزینه های تحویل نیز مقرون به صرفه باشد. مجموعه ما سفارش انواع پالت چوبی را در اسرع وقت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این مجموعه با رعایت تمام نکات ذکر شده به شما این اطمینان را می دهد که محصولات خود را با بهترین و ایمن ترین بسته بندی نگهداری و جابجا کنید.

کارخانه پالت سازی چوبی

به دلیل نیاز صنایع مختلف به پالت چوبی برای حمل و نقل و نگهداری محصولات، صنعت  کاربردی پالت سازی ایجاد شده است. در سال های اخیر کارخانجات متعددی شروع به فعالیت پالت سازی چوبی کرده اند. کارخانه پالت سازی انواع پالت را در اندازه ها و اشکال مختلف تولید می کند. عملکرد برخی از کارخانه ها نسبت به برخی دیگر در تولید پالت چوبی بهتر است. به طوری که برخی از این کارخانه ها متدهای روز دنیا را برای ساخت پالت چوبی به کار می برند و در این عرصه بسیار موفق تر هستند. به همین دلیل است که این کارخانجات از محبوبیت بیشتری بر خوردار شده و فروش خوبی دارند.

تامین و توزیع انواع پالت چوبی و پلاستیکی انبارداری و صادارات کالا

تولید کننده پالت در تهران

مجموعه پالت کاران یکی از مراکز تولیدکننده پالت چوبی در تهران است. پالت کاران انواع پالت چوبی تخت، دو طرفه، چهار طرفه، باکس پالت و غیره را تولید می کند. پالت کاران توزیع انواع پالت های استاندارد صادراتی اعم از پالت یورو، پالت پتروشیمی، پالت مارون، پالت کاشی و سرامیک و سایر پالت های چوبی پر مصرف در صنایع پر کاربرد را بر عهده دارد. پالت کاران تمامی این پالت ها را با کیفیت بالا و در ابعاد و وزن استاندراد تولید می کند. شما می توانید برای ارتباط با این مرکز پالت سازی با شماره های موجود در سایت پالت کاران تماس حاصل کنید.

بورس پالت در تهران با امکان ارسال به شهرستان ها

پالت کاران یکی از تولیدکنندگان پالت چوبی واقع در تهران به آدرس تهران، جاده واوان، میدان عشقی، ۱۲متری عشقی، پلاک ۱ است که کسانی که ساکن تهران هستند می توانند برای مشاهده انواع پالت چوبی دست دوم و نو به صورت حضوری مراجعه کنند و از نزدیک شاهد کیفیت آن باشند. اما کسانی که در شهرستان ها فعالیت دارند نیز می توانند سفارش خود از طریق سایت پالت کاران ثبت کنند و مطمئن باشند که سفارش آنها در اسرع وقت به دستشان خواهد رسید.

امکان انتخاب سایز پالت در صورت خرید از کارخانه

انتخاب ابعاد و سایز پالت چوبی بسیار مهم است به طوری که اگر متناسب با نوع کسب و کار خودتان پالت را تهیه نکنید، قطعا در جابجایی و ذخیره سازی محصولات به مشکل خواهید خورد، مگر اینکه از ابعاد استاندارد استفاده کنید. به طور کلی هر صنایعی پالت چوبی با ابعاد مناسب و استاندارد خود دارد. ابعاد استانداردی که تولیدکنندگان پالت چوبی از آن پیروی می کنند می توانند در حد زیادی سایز مورد نیاز شما را پوشش دهند. ابعاد مربعی پالت چوبی یک متر در یک متر یکی از سایز های استاندارد است. همچنین ابعاد نزدیک به مربع مانند سایز های:

  • 105 *105
  • 110* 110
  • 115 * 115
  • 100*120
  • 120* 80
  • 130*110

از سایز های استانداردی هستند که در اغلب صنایع از این ابعاد استفاده می شود. تولید کنندگان پالت چوبی به صورت رایج این سایز ها را تولید می کنند. همچنین می توان بسته به نیاز مشتری ابعاد دلخواهی نیز تولید کرد.

تولید کنندگان از چه نوع چوبی استفاده می کنند؟

تولید پالت چوبی را نمی توان با هر نوع چوبی انجام داد. در صنعت پالت سازی انتخاب چوب باید با الویت مقاومت در برابر وزن و ضربه انجام شود و تولید کنندگان پالت چوبی باید به این نکته توجه داشته باشند. غالبا در تولید پالت چوبی از چوب روسی، راش، بلوط، افرا و ممرز استفاده می شود. گاهی اوقات خریداران پالت چوبی برای کاهش هزینه ها پالت هایی سفارش می دهند که جنس چوب خوبی ندارند و بعد از مدتی استفاده شاهد شکستگی آن می شوند و مجدد باید اقدام به خرید پالت کنند که از نظر اقتصادی اصلا به صرفه نخواهد بود. برای صنایعی که قرار است کالای های بزرگ با وزن بالا جابجا کنند باید از پالت چوبی با چوب مستحکم مانند روسی و بلوط استفاده شود. هرچند خرید این پالت ها نسبت به چوب های بی کیفیت قیمت بالاتری دارد اما به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارند در دراز مدت بسیار مقرون به صرفه خواهند بود.

تامین و توزیع انواع پالت چوبی و پلاستیکی انبارداری و صادارات کالا

پالت کاران تولید و توزیع کننده معتبر پالت در تهران

پالت کاران یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان پالت چوبی در ایران است که با چندین سال سابقه در تولید و عرضه پالت چوبی و پالت پلاستیکی نو و دست دوم، پیشرو در صنعت پالت سازی است. در مجموعه پالت کاران کیفیت حرف اول را می زند. همچنین علاوه بر  کیفیت بالای پالت تولیدی، قیمت منصفانه و تحویل سریع و بی واسطه از خصوصیات این مرکز است. شما پالت را در این مجموعه بدون واسطه و به طور مستقیم از تولیدکننده دریافت خواهید کرد که این امر در کاهش هزینه ها کمک کننده خواهد بود.

تولید کننده پالت چوبی / کارخانه پالت سازی /کارخانه پالت سازی چوبی /شرکت تولید پالت چوبی/تولید کننده پالت در تهران/تولید کننده پالت در شهرستان

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =